Ofis ve iş yeri taşımacılığına profesyonel yaklaşım:

Taşımacılık hizmetleri, tüketicilerin beklentilerine paralel olarak, çağdaş bakış açısı geliştikçe kendi içinde uzmanlaşan bir yapıya kavuşmuştur. Ofis taşımacılığı da sektör içinde ayrı bir uzmanlık alanı olarak kendini göstermektedir.

Çünkü, ofis taşımacılığı ya da iş yeri nakliyesi olarak bilinen hizmetin hassas köşeleri, önemli noktaları ve kendi içinde çok önemli bir profesyonellikleri mevcuttur.

Kurumsal, çağdaş ve profesyonel bir nakliye firması tarafından yapılması kesinlikle çok önemlidir. Bilinen ve bilinmeyen bir çok noktasıyla ofis taşımacılığı, artık günümüz beklentileri  ile çok yüksek standartlar barındırmaktadır.

İşi özel yapan, hatta çok özel yapan her ofisin aslında bir kurgusunun olmasıdır. Küçük bir ofis ya da büyük bir iş yeri olsun orada dinamik bir rutin, aktif bir hayat vardır. Bırakın tümüyle taşınmasını, bazen birkaç saatlik kesinti bile büyük bir kriz, ciddi bir kaos ve  stres yaratır.

Ofis taşımacılığını basit bir eşyaların nakliyesi olarak görmek böyle kabul etmek büyük bir yanılgı ya da bilgisizliktir. Profesyonel bir nakliye firması bir ofisi taşımak için ciddi bir planlama yapar. Aslolan ofis içindeki eşyaların paketlenip bir adresten başka bir adrese nakledilmesi değildir. Aslolan bir iş yerinin başka bir adreste aynen çalışılabilir hale getirilmesi aşamalarının tamamıdır.

iş yeri nakliyesi hizmetinde ofisin büyük ya da küçük olması planlamanın standartlarını değiştirmez. Adımlarını etkilemez.

Bir ofis, sadece masalardan sandalyelerden, raflardan oluşmaz. Onlar statiktir. Aslında bir ofiste varlığı ile orayı ofis yapan dinamik argümanlar vardır ve bunlar kesinlikle karmaşadan uzak bir planlama ile taşınmalıdır. Ofis içinde bulunan dosyalar, klasörler, küçük ama olmazsa olmaz eşyalar tabiri caizse karga tulumba paketlenip taşınırsa, yeni ofiste haftalar süren bir düzenleme  gerektirir ve bu iş yeri sahibi için hiçte iç acıcı bir durum değildir. Ciddi zaman, iş ve para kaybı demektir.

Profesyonel hizmet almanın gerekliliği işte o gün büyük bir ciddiyetle ortaya çıkar. Ofis taşımacılığının basit bir iş olmaktan öte olduğu gerçeği ile yüz yüze gelinmiş olur. Oysa bir ofisteki bilgisayarların sadece taşınmasının yeterli olmadığı, bunların eskisi gibi çalışır durumda olması gerektiği ortaya çıkar. Bir yazıcıdan çıktı almak gerektiğinde eskisi gibi yapılabilmeli, telefon santraliniz eskisi gibi olmalıdır. Hatta çekmecelerinizdeki, dolaplarınızdaki, hata ve hatta masanızdaki dosya ve klasörleriniz aynen yerli yerinde olmalıdır.

Yeni ofisinizin yerleşim planına göre hiyerarşik bir planlama şarttır. Aksi bir durumda yeni ofisinizin yeni deponuzdan çokta bir farkı olmadığını nakliye firması çıktığında çok iyi anlamış olacaksınız.

Profesyonel bir ekspertiz çalışması, tecrübeli personel yapısı, çağdaş taşımacılık standartlarımızla binlerce ofis taşıdık. Ekonomik fiyat politikamız, verdiğimiz bilimsel hizmetin yanında bizi tercih etmek için çok küçük bir sebep.  Başarılı bir yönetici için bütçenin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. O yüzden ofis taşımacılığı hizmetimizde patronlarla savaşmayan bir politika izlemeyi tercih ediyoruz.