[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text]

Evden eve nakliyat sektörü içinde birlikte çalıştığımız iş arkadaşlarımızdan ve bizi daha iyi tanımak isteyen müşterilerimizden duyduğumuz bir şey var; aslında bize sıklıkla yöneltilen bir soru….

Başarınızın sırrı ne?

Oysa, öyle köşe bucak sakladığımız bir sırrımız yok. Bunu dile getirdiğimizde ise imalı bakışlarla “meslek sırrı” yani diye karşılıklar alıyoruz. Meslek sırrı kavramına karşı olduğumuz bir bakış açısında, nasıl olur da böyle düşünülür dedik ve başarımızın sırrını, daha doğrusu sır olmadığını açıklamaya çalıştık.

Öncelikle hiç bir başarının tesadüf olmadığını iyi biliyoruz. Pektaş Nakliyat olarak bunu yıllardır edindiğimiz tecrübelerle sabitledik. Evden eve nakliyat sektörü içinde uzun yıllardır hizmet veren bir firma olarak bir fizik kanununa çok inandık. Etki tepki meselesi…

Evet etki tepki meselesi bir fizik kanunu olabilir. Ama aslında hayat kanunudur. “Ne ekersen onu biçersin” diyen atalarımız fizik kanunlarını bilmeden öğretmişler aslında bize. Biz de tecrübelere saygılı bir kurum olarak geçmişin doğruları ile günümüzün hassasiyetlerini bir araya getirmeyi bildik o kadar. Öğrendik, uyguladık ve tecrübe ettik. Evden eve nakliyat firması olarak müşterimize nasıl davrandıysak o ölçüde karşılık aldık. Ayrıcalıklarımızın ödüllendirildiğini de gördük, hatalarımızın cezalandırıldığını da…

Mutlu referans listemiz

Buraya kadar sırrımızı, sırrımızın olmadığını anlamış olmalısınız. Ama bunu biraz daha anlaşılır hale getirmek istersek şöyle sıralayabiliriz:

[/vc_column_text][vc_message color=”alert-info”]

1- Samimiyet : Her müşteri, özellikle hizmet satın alan bir müşteri, o hizmeti satan firmanın vaat ettiklerine inanmak, bu konudaki samimiyetine güvenmek ister. Evden eve nakliyat firması olarak, sınırlarımızı ve imkanlarımızı belirlemekten asla çekinmemeliyiz. Talep edilen bir hizmeti veremeyeceğimizi fark ettiğimiz zaman, nazik bir şekilde buna imkanımızın olmadığını dile getirmeliyiz.

Vaatlerimiz gerçekçi ve inandırıcı olmalı. Müşteri alacağı evden eve nakliyat hizmetini hayal edebilmeli. Sonrasında ise hayalleri yıkılmamalı. Samimiyetin altın kuralı ise, “Ya olduğun gibi görün, ya da göründüğün gibi ol” düsturunda yatar. Bu bizi küçültmez, aksine yüceltir. Samimiyet her zaman kazanır.

[/vc_message][vc_message color=”alert-info”]

2- Güven :  Evden eve nakliyat firmalarının en çok yaşadığı sorunlardan biridir. Bu sorunu mutlaka ortadan kaldırmak gerekir. Samimiyet faktörü bunu bir nebze ortadan kaldırsa bile, sütten ağzı yanan müşteri yoğurdu üfleyerek yermiş, bunu asla unutmamalı.

Müşterimizi güvence altına almalıyız. Kaygıların ortadan kaldırılması için müşteriye gönül rahatlığı vaat etmeliyiz. Bunun en profesyonel yolu, vereceğimiz hizmeti sözleşme altına almaktır. Bu hem müşteriyi hem de bizi güvence altına alır. Burada dikkat edilmesi gereken en önemli konu, evden eve nakliyat sözleşmesi yaparken tek taraflı, yani kendimizi koruyan bir sözleşme değil, her iki tarafın da haklarını gözeten bir sözleşme hazırlamaktır. Öncesinde müşteriye bir örneği gönderilmeli, özel şartları olup olmadığı mutlaka sorulmalıdır. Bu da bir samimiyet göstergesidir.

[/vc_message][vc_message color=”alert-info”]

3- Farklı olmak: Evden eve nakliyat firmalarının en büyük yanlışlarından bir tanesi de birbirini taklit etmeleridir. Taklitler sadece aslını yüceltirmiş. Taklit bir firma olmaktansa, taklit edilen bir firma olmayı tercih ettik.

Farklı olmak demek, öyle palende atıp, amuda kalkmak demek değildir. Evden eve nakliyat firmalarının en çok aldığı şikayetleri görmek gerek. Görmezden gelerek olmaz. Gördüğümüz zaman farklı olmayı da öğreniyoruz.

Eğer bir hizmet sektöründen bahsediyorsak, hassasiyetlerin önemini de bilmeliyiz. Her gün yaptığımız işin ruhunu kaybetmesine engel olmalıyız. Her müşteri farklı bir karakterdir ve beklentileri de farklıdır. Küçük dokunuşlardan kaçınmamayı bilmeliyiz. Küçük beklentileri yokuşa sürmemeliyiz. Hatta anlamsız talepleri bile saygıyla karşılamalı yerine getirmek için gayret göstermeliyiz.

Her gün evden eve nakliyat yapan bir firma olarak eşyaları taşıdığımız  adreste bir çok eksiklikle karşılaşırız. Bunu müşteri fark etmez. Ama bizler fark ederiz. Küçük dokunuşlar bu sorunları gidermektir. Tabi bunu için personel yapımızın uygun olmasına da dikkat etmemiz gerekir.

Biz sorunları görmezden gelip, işimizi yapıp gidelim diye düşünmediğimiz zaman, müşteri de bizi görmezden gelmeyecektir. Hatırlayacaktır.

[/vc_message][vc_message color=”alert-info”]

4- Doğru personel : Evden eve nakliyat firmaları hakkında yağılan şikayetlere baktığımızda, büyük bir kısmının taşınma esnasındaki eksiklikler olduğunu görüyoruz. Eşyalara zarar veren, uygun paketleme yapmadığı için hasar görmesine sebep olan, bir gardırobu sökmek için kıran, montajını yaparken bozan, kaba davranan, umursamaz bir tavır takınan taşıma personelinden bahsedilir. Profesyonel bir nakliyat firması olmak istiyorsak, nakliyat personelimizin de profesyonel olmasına özen göstermeliyiz. Çünkü vitrin personeldir. Müşterinin iletişim kurduğu yine personeldir. İsteklerini, özel taleplerini ilettiği yine personeldir. Yani personelimiz bizim kartvizitimizdir.

O zaman bir ev taşınırken ihtiyaç duyulan uzmanlıklara sahip ( marangozluk, tesisat, elektrik vs.) personel yapısına sahip olmamız, bu personeli insan ilişkileri ve iletişim konusunda eğitmemiz, hizmet sektörünün hassasiyetleri konusunda bilinçlendirmemiz gerekmektedir. Kısacası, yapılacak en önemli yatırımlardan birisi personel yatırımıdır. Kalıcı ve eğitimli personel her zaman kazandırır.

Pektaş Nakliyat olarak buradan tüm personelimize teşekkürlerimizi iletmek istiyoruz.

[/vc_message][vc_message color=”alert-info”]

5-İlgi : Bir evden eve nakliyat firmasının başarılı olmasında en önemli faktörlerden biri de ilgidir. Nakliyat müşterisi telaşlı olur, stres içinde olabilir, kafası çok karışık olabilir. Empati yapabilmeli ve ilgili davranmalıyız. Sorun üretmek odaklı değil, çözüm üretmek odaklı bir hizmet geliştirmeliyiz. Bunu iş boyunca hassas bir şekilde yapmayı asla ihmal etmemeliyiz.

Taşınma hizmeti verdiğimiz tüm müşterilerimize işi teslim ettikten sonra ücreti alıp gitmemeliyiz. Onların memnuniyetlerini umursamalı, şikayetleri olup olmadığını öğrenmeliyiz. Var olan her hangi bir şikayet konusunda ikna etmek yerine, o şikayeti gidermeyi tercih etmeliyiz. Bunu para kaybetmek korkusu uğruna asla ihmal etmemeliyiz.

Haklı, haksız aramadan sorunu çözen taraf olmayı iyi bilmeliyiz.

[/vc_message][vc_message color=”alert-block”]

Şunu asla unutmamalıyız; memnun müşteri her zaman en iyi referanstır.

Biz Pektaş Nakliyat olarak, başarımızda bir sır aranıyorsa, müşteri memnuniyetini kendi çıkarlarımızın üstünde tutmanın sır değil, sihir olduğunu biliyoruz.

Evden eve nakliyat firmalarının imajının ancak ve ancak bu bakış açısı ile düzelebileceği inancımız ile sektöre katkılar sunmaya çaba gösteriyoruz.

Bizi tercih eden, tavsiye eden ve övgüler yağdıran tüm müşterilerimiz yaptığımız işin keyifli ve gittiğimiz yolun doğru olduğunu göstermektedir.

Daha iyisi için çalışıyor ve heyecanlanıyoruz…

[/vc_message][vc_button title=”Pektaş Nakliyat ve Lojistik Hizmetleri” target=”_blank” color=”btn-success” icon=”wpb_bookmark” size=”wpb_regularsize” href=”http://www.pektasnakliyat.com.tr/”][/vc_column][/vc_row]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Rakipsiz fiyatlara, özel fırsatlara ve ücretsiz hizmetlere sahip olmak ister misiniz?

Hemen Teklif Al!
Call Now Button